bilen var mı ?

2.922 görüntülenme · 16 yanıt

Paylaş:
duygu42

duygu42

Kıdemli Üye · 162 mesaj

#1
slm benim pc de spyware doctor vardı format attım tekrar indirdim.pc yi tarattırdıgımda virüsleri buluyor ama silmek için lisans kodu istiyor.önceden istemiyordu lisans kodunu nasıl bulacagımı bilen varsa ban yardım ederse cok sevinirim.

Birde pc de virüs var avastla siliyorum ama her seferinde tekrar cıkıyor hangi programla tamamen silebilirim acaba ?

Bir soru daha sp2 veya sp3 yüklemek için sp1 i silmekmi lazım bu konularda cok fazla bilgim yok.sp 2 veya 3 ü ünternetten indirip yükledigimde lisans kodu gibi birşey istermi?
ahmet_99

ahmet_99

Mübarek Üye · 1.767 mesaj

#2
öncelikle en iyi virüs programı AVG'dir (en detaylı arama, en iyi virüs/trojan arşivi, ...) indirmek için link

ayrıca spyware doctor'un sizdeki sürümünü bilmediğim için direk baştan lisanslı olanını indirmeni tavsiye ederim link2

bunların dışında sildiğin virüs/trojanın tam isminin yazarsan daha fazla yardımcı olabilirim
ahmet_99

ahmet_99

Mübarek Üye · 1.767 mesaj

#3
bu arada AVG'yi indirdikten sonra update yapmanı tavsiye ederim. bir de AVG normal antivirüs programlarından daha etkili olduğu için biraz bilgisayarını kasabilir, bilgisayarın ne kadar hızlı bilmiyorum ama eğer yavaş bir bilgisayarın varsa AVGyi kurup virüsleri sildikten sonra programı kaldır, yerine NOD32 antivirüs programını kurabilirsin, virüsleri bulmada AVG kadar etkili değildir fakat virüsler temizlendikten sonra fazlasıyla işini görür

NOD32yi indirmek için: http://rapidshare.com/files/46853961/Nod32.rar
TakeOne

TakeOne

Mübarek Üye · 6.069 mesaj

#4
v.a.s. kardeşim sana şu şeklide yardımcı olmaya çalışıyım.

İlk öncelikle sistemindeki tüm virüs, trojan, spyware yazılımlarının hepsini kaldır. Ardından virüs programı olarak sana tavsiye edebileceğim sadece 2 virüs programı vardır. Bunlar Kaspersky Antivirüs 2010 ve ESET Smart Security 4.0 dır. Diğer virüs programlarının bir işe yaradığını 14 yıldır görmedim. Bu ikisinide indirebileceğin linkleri aşağıda bulabilirsin.

Service Pack konusu ile ilgili şu şekilde yardım edebilirim. İşletim sistemin eğer Windows XP ise SP1, SP2 veya SP3 çok rahatlıkla indirip kurabilirisin. Birini yüklemen için diğerinin yüklü olmasınada gerek yoktur. SP3 yüklerken orjinal yazılım doğrulamasından geçmektedir. Eğer yazılımın illegal ise, SP3 yüklemeden önce sana verebilceğim bir programı yüklersen SP3 ü yüklerken her hangi bir sorunla karşılaşmadan yükleyebilirsin.

Ancak işletim sistemin Windows vista ise SP1 ve ya SP2 yüklemen için Mutlaka Bir önceki servis paketinin yüklü olması gerkemektedir. Buradada orjinal yazılım doğrulamasından geçmektedir. ancak ben bir dönem illegal vista kullanırken SP1 üzerine SP2 kurdum. Har hangi bir sorun ile karşılaşmadım. Seninde karşılaşmayacağını düşünüyorum.

ESET Smart Security 4.0 indirmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

http://download.eset.com/download/win/ess/ess_nt32_trk.msi

KasperSky Anti-Virus 2010 indirmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ftp://ftp.kaspersky.com/products/turkish/homeuser/kav2010/kav9.0.0.463tr.exe

NOT : Virüs yazılımları demodur. 30 gün sonra senden serial isteyecektir. Dilerseniz size serial bulabilirim.

Windows XP Service Pack 3 indirmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

http://forum.islamiyet.gen.tr/bilgisayar-programlari/89471-windows-xp-service-pack-3-cikti-indirin.html

Windows Vista Service Pack 2 indirmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

http://forum.islamiyet.gen.tr/bilgisayar-programlari/83807-windows-vista-icin-turkce-sp2-hazir-indirin.html

duygu42

duygu42

Kıdemli Üye · 162 mesaj

#5
cevap yazan arkadaslara teşekkür ederim.xp kullanıyorum sp1 yüklü pcim laptop ne yavas ne hızlı virüs adlarını yazamıyorum çünkü o kadar çeşitliki.Ayrıce spyware doctor 7.0.0.538 yüklü.Takeone arkadasım eset smartı kurup bir deneyeyim gerekirse lisans isterim senden Rabbim hepinizden razı olsun yardımınız için.
TakeOne

TakeOne

Mübarek Üye · 6.069 mesaj

#6
Tamam kardeşim. Lisans konusunda sıkıntı olmaz. Ancak SP1 ise SP3 ü de kurmanı tavsiye ederim.

_YUSUF_

_YUSUF_ 🛡

Yönetici · ✦ Mübarek Üye · 4.070 mesaj

#7
Selamün Aleyküm
Takeone kardeşim
Benim KES'in deneme sürümünü tekrar aktifleştirmek için kullandığım ufak bir proğram vardı.'Resetler 2.3'' adında.Ama proğamı tekrar kullanmak istediğimde İnstal the Net.Fremework diye hata veriyor.Acaba fremeworkun versiyonundanmı kaynaklandı.Proğramında yenisini bulamadım.KES 2009 bana bir yardımcı olsanız çok makbule geçecek :)
Selam ve dua ile
acem_kizi

acem_kizi

Mübarek Üye · 891 mesaj

#8
NOD32 bende hiç bir sorun çıkmıyor
TakeOne

TakeOne

Mübarek Üye · 6.069 mesaj

#9
v.a.s. kardeşim.

Kes 2009 dediğiniz program hakkında ne yazık ki, her hangi bir bilgim yok. Ancak .NET Framework ile ilgili hata veriyorsa; http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/visit.php?lid=9547 linkini tılayarak en güncel olanını yükleyebilirsin. Virüs programı hususunda sana yapabileceğim tek şey KasperSky 2010 yada ESET Smart Security 4.0 kullanman doğrultusundadır.

Nod 32 güzel bir program serial sorunu çıkmadığı sürece sorunsuz kullanabilirsiniz.

cemaldurra

cemaldurra

Mübarek Üye · 1.142 mesaj

#10
Selamun Aleyküm,

ESET konusunda Takeone kardeşe katılıyorum... Yaklaşık 4-5 senedir kullanıyorum, interneti de oldukça yoğun kullanmama rağmen hiç başım ağrımadı...

ESET NOD32 KEYS... linkinden de serialleri güncelleyebilirsiniz...

Allah'a emanet olun...
duygu42

duygu42

Kıdemli Üye · 162 mesaj

#11
s.a.Takeone kardeşim sayende virüslerden kurtuldum.format attım eset yükleyip tarattım şu anda pc çok güzel çalışıyor.virüslerden kurtuldum.ama lisansa ihtiyacım olacak.nisan başında demo süresi bitiyor.tekrar teşekkürler.Rabbim razı olsun senden.
duygu42

duygu42

Kıdemli Üye · 162 mesaj

#12
s.a takeone kardeşim eset için lisansa ihtiyacım var dedim ama sanırım görmedin.sen bu konuda yardım edebilirim dediğin için yazdım ben.nisan 2 de demonun süresi bitiyor yardım edersen sevinirim.
TakeOne

TakeOne

Mübarek Üye · 6.069 mesaj

#13
v.a.s. kardeşim. Kusura bakma Duygu kardeşim. Mesajını biraz geç gördüm. Malum forum değişim sürecinde. Sorunlarının çözüldüğüne sevindim kardeşim. Yeni serial giremebilmemiz için iki yöntem var ikisinide açıklayım. Hangisi kolayına gelirse onu yap.

1. http://hotfile.com/dl/34319278/763c4f2/Eset_Special_Keymaker_ZAGOR27.rar.html linkteki küçük dosyayı indir. Çalıştırdığında sisteme tanımlı sitelerden güncel seraillare ulaşabilirsin.

2. http://nod32-key-serial.blogspot.com/ veya http://www.nod325.com/ veya http://www.esetnod32keys.com/ sitelerinden güncel seriallere ulaşabilirsin.

duygu42

duygu42

Kıdemli Üye · 162 mesaj

#14
cok teşekkür ederim Rabbim razı olsun.
TakeOne

TakeOne

Mübarek Üye · 6.069 mesaj

#15
Cümlemizden güzel kardeşim.

ibra

ibra

Mübarek Üye · 6.106 mesaj

#16
evet bende eset kullanıyorum hiç virüs ile sıkıntım yok pc yide hiç yormuyor şakır şakır çalışıyor

ayrıca bazı virüs proğramları virüs olmasa bile virüs gibi gösteriyo çokca şeyleri ..
İnsan beğenmez.
TakeOne

TakeOne

Mübarek Üye · 6.069 mesaj

#17
KasperSky derim başkada bir şey demem. :)

Paylaş:

İlgili Konular

Giriş yap ve cevap yaz.