Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 183 Toplam 222 Sayfadan BirinciBirinci ... 83133173181182183184185193 ... SonuncuSonuncu
1.821 den 1.830´e kadar. Toplam 2216 Sayfa bulundu

Konu: GÜNLERDEN BİR GÜN KURBAĞA YARIŞI DÜZENLENMİŞ!!!

  1. #1821
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 23.03.07
    Mesajlar: 1.035
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    bunlar çok önemli abim nasıl yazdın ya allah razı olsun
    Evet kardeşim kolay olmadı ama inşAllah hayırlısı olur ben birde onları sesli olarak okudum Ses kayıt yaptım şimdi öyle tekrar ediyorum
    abişu ses kaydını ban da verseydin kimsecikler duymadan
    Tabiki kardeşim yollardım önceden isteseydin hayırlısı inşAllah böyle daha güzel çalışılıyor yahu
    önceden demedin ki abi ses kaydı yaptı diye bilsem dururmuydum şimdiye kadar.buna da şükür allah razı olsun çok sağol.

  2. #1822
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 06.07.06
    Yer: Fatih - İstanbul
    Mesajlar: 3.580
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    mabet_bekcisi yazdı:
    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    bunlar çok önemli abim nasıl yazdın ya allah razı olsun
    Evet kardeşim kolay olmadı ama inşAllah hayırlısı olur ben birde onları sesli olarak okudum Ses kayıt yaptım şimdi öyle tekrar ediyorum
    abişu ses kaydını ban da verseydin kimsecikler duymadan
    Tabiki kardeşim yollardım önceden isteseydin hayırlısı inşAllah böyle daha güzel çalışılıyor yahu
    önceden demedin ki abi ses kaydı yaptı diye bilsem dururmuydum şimdiye kadar.buna da şükür allah razı olsun çok sağol.


    hııımm Ayip ettin kardeşim atayım şimdi adresine

  3. #1823
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 23.03.07
    Mesajlar: 1.035
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    bunlar çok önemli abim nasıl yazdın ya allah razı olsun
    Evet kardeşim kolay olmadı ama inşAllah hayırlısı olur ben birde onları sesli olarak okudum Ses kayıt yaptım şimdi öyle tekrar ediyorum
    abişu ses kaydını ban da verseydin kimsecikler duymadan
    Tabiki kardeşim yollardım önceden isteseydin hayırlısı inşAllah böyle daha güzel çalışılıyor yahu
    önceden demedin ki abi ses kaydı yaptı diye bilsem dururmuydum şimdiye kadar.buna da şükür allah razı olsun çok sağol.


    hııımm Ayip ettin kardeşim atayım şimdi adresine
    est abi ya ayıp olur mu ama atsan çok ama çok sevinirim

  4. #1824
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 29.08.06
    Mesajlar: 824
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    Selamun Aleykum

    ÖSS'ye giricek tüm kardeşlerimizin başarılı olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim.
    Aşka Mecnun ellerine sağlık abi çok güzel Maşallahın var gene Söz. ve TM cilerin çok işine yarayacaktır.

    Bana Dua edin bu gece yolculuğum var. (Çok heyecanlıyım Kalbim: DIK DIK, DIK DIK, DIK DIK atıyor ) Allah kazası belasız evime ulaştırır İnşAllah.

    Haydin Allahaısmarladık...


    http://users2.nofeehost.com/slaytlar...tbilgileri.zip Bu adrese bakın bir isterseniz. İşinize yarayabilir.

  5. #1825
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 23.03.07
    Mesajlar: 1.035
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    Kalb-i selim yazdı:
    Selamun Aleykum

    ÖSS'ye giricek tüm kardeşlerimizin başarılı olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim.
    Aşka Mecnun ellerine sağlık abi çok güzel Maşallahın var gene Söz. ve TM cilerin çok işine yarayacaktır.

    Bana Dua edin bu gece yolculuğum var. (Çok heyecanlıyım Kalbim: DIK DIK, DIK DIK, DIK DIK atıyor ) Allah kazası belasız evime ulaştırır İnşAllah.

    Haydin Allahaısmarladık...


    http://users2.nofeehost.com/slaytlar...tbilgileri.zip Bu adrese bakın bir isterseniz. İşinize yarayabilir.
    allah razı olsun kardeşim allah yardımcın olsun sağsağlim inşallah gidersin.allaha emanet ol.selametle

  6. #1826
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 06.07.06
    Yer: Fatih - İstanbul
    Mesajlar: 3.580
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    Kalb-i selim yazdı:
    Selamun Aleykum

    ÖSS'ye giricek tüm kardeşlerimizin başarılı olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim.
    Aşka Mecnun ellerine sağlık abi çok güzel Maşallahın var gene Söz. ve TM cilerin çok işine yarayacaktır.

    Bana Dua edin bu gece yolculuğum var. (Çok heyecanlıyım Kalbim: DIK DIK, DIK DIK, DIK DIK atıyor ) Allah kazası belasız evime ulaştırır İnşAllah.

    Haydin Allahaısmarladık...


    http://users2.nofeehost.com/slaytlar...tbilgileri.zip Bu adrese bakın bir isterseniz. İşinize yarayabilir.

    Aleykümselam;

    Sen hala burdamısın yahu, Tikkat et kalpten gitmeyesin Allah muhafaza havalarda iyi değil bu sıcakta dayanamayıp Dı Dık Dık tmasın yaw. şaka bir tarafada Allah sendende razı olsun rabbim kazasız belasız tez zamanda kavuştursun bizide istediğimiz bölüme inşAllah kardeşim sen olayı iyice aşmışın konunun derinlerini germmişin ben hatırlatma yapayım dedim bu saatten sonra bunlara çlışılmaz Yinede Allah razı olsun dursun bir kenarda lazım olur belki Rabbim yolculuğunu hayırlara vesile eylesin bizi unutma inşAllah selametle hayırlı yolculuklar

  7. #1827
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 06.07.06
    Yer: Fatih - İstanbul
    Mesajlar: 3.580
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    mabet_bekcisi yazdı:
    Kalb-i selim yazdı:
    Selamun Aleykum

    ÖSS'ye giricek tüm kardeşlerimizin başarılı olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim.
    Aşka Mecnun ellerine sağlık abi çok güzel Maşallahın var gene Söz. ve TM cilerin çok işine yarayacaktır.

    Bana Dua edin bu gece yolculuğum var. (Çok heyecanlıyım Kalbim: DIK DIK, DIK DIK, DIK DIK atıyor ) Allah kazası belasız evime ulaştırır İnşAllah.

    Haydin Allahaısmarladık...


    http://users2.nofeehost.com/slaytlar...tbilgileri.zip Bu adrese bakın bir isterseniz. İşinize yarayabilir.
    allah razı olsun kardeşim allah yardımcın olsun sağsağlim inşallah gidersin.allaha emanet ol.selametle
    mabed_bekçisi kardeşim senin dosyada hala yükleniyor bitsin inşAllah atıcam ama bu saatten sonrada işine yararmı bilmiyorum hani

  8. #1828
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 23.03.07
    Mesajlar: 1.035
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    Kalb-i selim yazdı:
    Selamun Aleykum

    ÖSS'ye giricek tüm kardeşlerimizin başarılı olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim.
    Aşka Mecnun ellerine sağlık abi çok güzel Maşallahın var gene Söz. ve TM cilerin çok işine yarayacaktır.

    Bana Dua edin bu gece yolculuğum var. (Çok heyecanlıyım Kalbim: DIK DIK, DIK DIK, DIK DIK atıyor ) Allah kazası belasız evime ulaştırır İnşAllah.

    Haydin Allahaısmarladık...


    http://users2.nofeehost.com/slaytlar...tbilgileri.zip Bu adrese bakın bir isterseniz. İşinize yarayabilir.
    allah razı olsun kardeşim allah yardımcın olsun sağsağlim inşallah gidersin.allaha emanet ol.selametle
    mabed_bekçisi kardeşim senin dosyada hala yükleniyor bitsin inşAllah atıcam ama bu saatten sonrada işine yararmı bilmiyorum hani
    allah razı olsun abim çok sağol.yarar inşallah.olmazsa seneye(aallah korusun) senden miras olsun bana

  9. #1829
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 23.03.07
    Mesajlar: 1.035
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    abi notları dosyalayıp arşiv yaptım geç oldu ama oldu kardeşime kalır inşallah eline sağlık rabbim istediğini sana hayırlı kılsın sen bize bu güzellikleri gösterdin sana daha güzelini göstersin rabbim.bu yazdığın harfler kadar sevap yazsın defterine inşallah.

  10. #1830
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 06.07.06
    Yer: Fatih - İstanbul
    Mesajlar: 3.580
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: Öss'ye girenler için İlkler

    mabet_bekcisi yazdı:
    aska mecnun yazdı:
    mabet_bekcisi yazdı:
    Kalb-i selim yazdı:
    Selamun Aleykum

    ÖSS'ye giricek tüm kardeşlerimizin başarılı olmasını yüce Allah'tan niyaz ederim.
    Aşka Mecnun ellerine sağlık abi çok güzel Maşallahın var gene Söz. ve TM cilerin çok işine yarayacaktır.

    Bana Dua edin bu gece yolculuğum var. (Çok heyecanlıyım Kalbim: DIK DIK, DIK DIK, DIK DIK atıyor ) Allah kazası belasız evime ulaştırır İnşAllah.

    Haydin Allahaısmarladık...


    http://users2.nofeehost.com/slaytlar...tbilgileri.zip Bu adrese bakın bir isterseniz. İşinize yarayabilir.
    allah razı olsun kardeşim allah yardımcın olsun sağsağlim inşallah gidersin.allaha emanet ol.selametle
    mabed_bekçisi kardeşim senin dosyada hala yükleniyor bitsin inşAllah atıcam ama bu saatten sonrada işine yararmı bilmiyorum hani
    allah razı olsun abim çok sağol.yarar inşallah.olmazsa seneye(aallah korusun) senden miras olsun bana
    Amin inşAllah evet vazgeçmek yok okumanın yaşı yoktur. Kazanana kadar devam inşAllah ya "Üniversite bizi alır yada biz üniversiteyi" Ben alanım olan bölümü istiyorum yaaa inşAllah olur.

Sayfa 183 Toplam 222 Sayfadan BirinciBirinci ... 83133173181182183184185193 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Tertip sahibi kimdir?
    Konu Sahibi _ZÜMRA_ Forum Namaz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14-09-2010, 00:20
  2. Mâlik bin Dinar
    Konu Sahibi _AYDIN_ Forum Dini Hikayeler
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 19-01-2010, 02:56
  3. Rabbimizin Sevdiği 10 Halimiz
    Konu Sahibi mavci Forum Allah (c.c) Hazretleri
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 11-06-2009, 16:26
  4. bir saat(lütfen okuyun)
    Konu Sahibi kbusra Forum Bize Ayıracak 5 (beş) Dakikanız var mı
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 12-02-2009, 23:26

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •