Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 154 Toplam 222 Sayfadan BirinciBirinci ... 54104144152153154155156164204 ... SonuncuSonuncu
1.531 den 1.540´e kadar. Toplam 2216 Sayfa bulundu

Konu: GÜNLERDEN BİR GÜN KURBAĞA YARIŞI DÜZENLENMİŞ!!!

  1. #1531
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.07.06
    Mesajlar: 8.139
    Teşekkür ve Beğeni

    sitemizin içerigine ne eklenmeli?

    Merhaba değerli kardeşler sitemizin içeriğinde olmasını istediğiniz konular varmı?varsa paylaşırmısınız.

    a)egitim yazilari
    b) güncel konular
    c) ögretim yöntemleri
    d) planlar

  2. #1532
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 07.07.06
    Mesajlar: 1.414
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: sitemizin içerigine ne eklenmeli?

    selamünaleyküm zerda kardeşim,

    benim özel tercihim eğitim yazıları olmasıdır

    selamünaleyküm

  3. #1533
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.07.06
    Mesajlar: 8.139
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: sitemizin içerigine ne eklenmeli?

    evindar yazdı:
    selamünaleyküm zerda kardeşim,

    benim özel tercihim eğitim yazıları olmasıdır

    selamünaleyküm
    aleyküm selam kardeşim fikrini beyan ettiğin için çok tşk ediyorum inş çıkacak sonuçları değerlendirip site yönetimine bildireceğiz dua ile

  4. #1534
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.07.06
    Mesajlar: 8.139
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: sitemizin içerigine ne eklenmeli?

    Melaike_binti_Haci yazdı:
    Zerda kardes sitede Tarih mecmuasi olsa guzel olur Insaallah.
    vessellam
    inş kardeşim değerlendireceğiz çok tşk ediyorum

  5. #1535
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.07.06
    Mesajlar: 8.139
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: sitemizin içerigine ne eklenmeli?

    Melaike_binti_Haci yazdı:
    Insaallah birde dini bilgiler altinda "Sorular ve cevaplar"adinda bir baslik acilsa cok guzel olur Insaallah. Bilenler bilmeyenlerimize muallim olur Insaallah....
    değerli kardeşim sizin isteklerinizi değerlendiriceğiz inş

  6. #1536
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 13.09.06
    Mesajlar: 2.675
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: sitemizin içerigine ne eklenmeli?

    Allah razı olsun aklıma şu an bi şey gelmiyor aradığım her şeyi bulabiliyorum çok şükür daha ne isterim ... Yüreğinize, emeğinize sağlık ... Sağolun ...

  7. #1537
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 13.09.06
    Mesajlar: 2.675
    Teşekkür ve Beğeni

    >>> SEYRET, SUS VE DİNLE <<<


    Bir gün bir dağ güneşle birlikte güne uyandı. Rüzgarın esintisiyle
    ağaçlarının dallarını sallaya sallaya esneyerek gerindi. Güneş pırıl pırıl
    ufukta tam karşısından doğuyor, onunla arasında masmavi bir deniz çarşaf
    gibi günü karşılıyordu.

    Dedi ki, "Ben ne güzel bir yerdeyim, önüm masmavi bir deniz ve her gün güneş
    bana gülümseyerek gün başlıyor."

    Gökyüzünde küme küme bulutlar pamuk yığınlarını andırıyordu.

    Martılar çoktan uyanmış gökyüzünde dans ediyorlardı. O sırada dağ bir de
    baktı ki, eteklerinde bir minicik fare denize doğru yürüyor.

    Bir gün bir dağ güneşle birlikte güne uyandı. Rüzgarın esintisiyle
    ağaçlarının dallarını sallaya sallaya esneyerek gerindi. Güneş pırıl pırıl
    ufukta tam karşısından doğuyor, onunla arasında masmavi bir deniz çarşaf
    gibi günü karşılıyordu.

    Dedi ki, "Ben ne güzel bir yerdeyim, önüm masmavi bir deniz ve her gün güneş
    bana gülümseyerek gün başlıyor."

    Gökyüzünde küme küme bulutlar pamuk yığınlarını andırıyordu.

    Martılar çoktan uyanmış gökyüzünde dans ediyorlardı. O sırada dağ bir de
    baktı ki, eteklerinde bir minicik fare denize doğru yürüyor.



    "İiiiiiiiihhhhhh , bu da ne? Bu küçük fare benim manzaramı şimdi neden
    bozuyor?"

    Onun oradan bir an önce gitmesini istedi ve şöyle bir titredi.

    Tepeden aşağıya doğru bir kaç taş hızla yuvarlanmaya başladı. Fare sesi
    duyunca hemen bir yüksek kayanın üstüne sıçradı ve oraya yerleşti. Düşen
    taşlarda ona hiç bir zarar vermedi. Farecik de başladı denizin güzelliğini
    seyre...

    Ara ara atlayan zıplayan balıklar denizin duruluğunda küçük halkalar
    oluşturuyordu.

    Deniz dağın sıkıntısını anladı ve dağa seslendi:

    "Neden böyle bir günde bir küçük fare için mutsuzluk oyununa başlıyorsun ki?
    Bak ben dümdüzken balıklar da benim duruluğumu bozuyorlar. Ben onlara
    kızıyor muyum? Biliyorum ki onlar bensiz ben onlarsız olamayız. Sen de
    seninle birlikte yaşamak zorunda olanlara kollarını açmalısın. Güneş hiç
    bulutlara bozuluyor mu? Benim ışınlarımı engelliyorlar diye kızıyor mu?

    Kabul et gerçeği, herşey bir şeylerle bütün aslında. Fark ve güzellik de
    burada. Bu sayede hergün ayrı bir şey öğretiyor bize; her gün ayrı bir ders
    veriyor. Sen iyisi mi sadece SEYRET, SUS ve DİNLE."

    Dağ denize sordu:

    "SEYRET, SUS ve DİNLE? O da ne demek?"

    Deniz, "Bak... Seyrettiğinde güzellikleri göreceksin... Sustuğunda kendinden
    başkalarının söylediklerini duyabileceksin...

    Dinlediğindeyse onlardan öğrendiklerini uygulama fırsatı bulabileceksin..."

  8. #1538
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 07.10.06
    Yer: ankara
    Mesajlar: 2.982
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: >>> SEYRET, SUS VE DİNLE <<<

    ÇOOOK GÜZELDİ CANIM KARDEŞİM BENİM.ALLAH RAZI OLSUN.

  9. #1539
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 13.09.06
    Mesajlar: 2.675
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: >>> SEYRET, SUS VE DİNLE <<<

    nuresma yazdı:
    ÇOOOK GÜZELDİ CANIM KARDEŞİM BENİM.ALLAH RAZI OLSUN.

    Teşekkür ederim güzel kardeşim, Rabbim hepimizden razı gele inşaallah ...

  10. #1540
    Aglayan_Seccadem

    RE: >>> SEYRET, SUS VE DİNLE <<<

    selamunalykum guzel yurekli kardesim oncelikle yazdigin yaziyi cok begendigimi soylemek isterim ellerine saglik emeklerine saglik Allah razi olsun izniniz olursa ben bunu kopyalayip okulda arkadaslarimal paylasmak isterim hakkini helal ederseniz selametle


    Aglayan_Seccadem

Sayfa 154 Toplam 222 Sayfadan BirinciBirinci ... 54104144152153154155156164204 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Tertip sahibi kimdir?
    Konu Sahibi _ZÜMRA_ Forum Namaz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14-09-2010, 00:20
  2. Mâlik bin Dinar
    Konu Sahibi _AYDIN_ Forum Dini Hikayeler
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 19-01-2010, 02:56
  3. Rabbimizin Sevdiği 10 Halimiz
    Konu Sahibi mavci Forum Allah (c.c) Hazretleri
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 11-06-2009, 16:26
  4. bir saat(lütfen okuyun)
    Konu Sahibi kbusra Forum Bize Ayıracak 5 (beş) Dakikanız var mı
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 12-02-2009, 23:26

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •