Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 10 Toplam 18 Sayfadan BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu
91 den 100´e kadar. Toplam 171 Sayfa bulundu

Konu: yirmi saniye

  1. #91
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    buradayım kardeşim.ALLAH cc razı olsun merakından dolayı.selam ve dua ile selametle kardeşim.

    Alıntı hafizkiz´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah Razi Osun Emeğinize Sağlik Ya Arkadaşlar Bi şey Soracağim Bu Kaan Abi Nerde Kaç Aydir Yok Ta Bilgilendirirseniz Sevinirim

  2. #92
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    aleykümselam selam ve dua ile kalın selametle.

    Alıntı -Tuğba-´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamun aleyküm abi Rabbimiz razı olsun hayırlı günler ...

  3. #93
    SıDıKA/MeKKe

    rabbim her zaman şeytanın şerrinden korusun yarabbim.. AMİN..

  4. #94
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    amin kardeşim.selam ve dua ile kalın selametle.

    Alıntı SıDıKA/MeKKe´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    rabbim her zaman şeytanın şerrinden korusun yarabbim.. AMİN..

  5. #95
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.08.07
    Yer: manevi iklimden selamlar
    Mesajlar: 1.923
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı -KAAN-´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    buradayım kardeşim.ALLAH cc razı olsun merakından dolayı.selam ve dua ile selametle kardeşim.
    aaaaaa demek geldin kaan abi nerelerdesin yaw kaç aydır,bide bişey soracağım niye rumuzunuzda ki ERDEM takısını sildiniz alışmıştıkta

  6. #96
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.08.07
    Yer: manevi iklimden selamlar
    Mesajlar: 1.923
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı -kaan-´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    aleykümselam kardeşim.inşallah buradayız başkalarının huzurlarını,neşelerini kaçırsakta bundan böyle burdayız.rahatsız olanların yine iftiralarına maruz kalsakta inadına burdayız.

    selam ve dua ile kalın kardeşim.allah cc razı olsun.:h
    ...............

  7. #97
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    daha sade olsun istedim.bazı fesat kardeşlerimizin aklından silinir hiç olmazsa.selam ve dua ile kalın selametle.

    Alıntı hafizkiz´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    aaaaaa demek geldin kaan abi nerelerdesin yaw kaç aydır,bide bişey soracağım niye rumuzunuzda ki ERDEM takısını sildiniz alışmıştıkta

  8. #98
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    selam ve dua ile kalın kardeşim.hep beraber daha hayırlı güzel günlere inşALLAH.selametle.

    Alıntı hafizkiz´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    ALLAH ALLAH ŞİMDİ NEDEN ÖYLE YAZDINIZKİ CANINIZI SIKAN BİR ŞEY Mİ OLDU ACABA

  9. #99
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 27.12.07
    Mesajlar: 252
    Teşekkür ve Beğeni

    aaa şeytanın yapamayacağı şey yok yirmi yıl ya az bir yıl değil
    Allah c.c. şeytanın şerrinden korusun inşAllah.nefsimizin eline bırakmasın Rabbim..
    paylaşımınız için sağolun..Allah c.c. razı olsun..

  10. #100
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    amin.mevlam yolumuzda bizleri cümlemizi daim etsin sabit kılsın ayaklarımızı kaydırmasın inşALLAH.gaflet ve nasipsizlik çarkına takılıp dönmekten ve dişlilerinin arasında zelil ziyan olmaktan mevlama sığınırız.selam ve dua ile kalın selametle.

    Alıntı Kardelen..´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    aaa şeytanın yapamayacağı şey yok yirmi yıl ya az bir yıl değil
    Allah c.c. şeytanın şerrinden korusun inşAllah.nefsimizin eline bırakmasın Rabbim..
    paylaşımınız için sağolun..Allah c.c. razı olsun..

Sayfa 10 Toplam 18 Sayfadan BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. lütfen bu yazıyı okumayınız
    Konu Sahibi kaniirfan Forum Boykot
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23-06-2009, 11:16
  2. Kurandan uzaklaştıkça Zillete Düştük
    Konu Sahibi Alikan Forum Sesli Görüntülü Dini Sohbetler
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21-03-2009, 02:48
  3. tuzlu kurabiye yaptımmm hadi yiyelimmmmm
    Konu Sahibi neslihantozan Forum Yemek Tarifleri
    Cevaplar: 46
    Son Mesaj: 02-09-2008, 09:07
  4. arkadaslar lütfen izlegin.....
    Konu Sahibi nurukübra Forum İlahiler ve Ezgiler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 08-08-2008, 16:02
  5. Bakabilirmisiniz.
    Konu Sahibi ipekkk Forum Bize Ayıracak 5 (beş) Dakikanız var mı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 03-06-2008, 18:48

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •