Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu
21 den 30´e kadar. Toplam 43 Sayfa bulundu

Konu: EMİN MİSİN????????

  1. #21
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 01.11.06
    Mesajlar: 447
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM.... ŞU KISACIK DÜNYADA NEYİ TAM YAPIYORUZ Kİ EMİN OLALIM. RABBİM AFFETSİN... DOĞRU YOLDAN AYIRMASIN... PAYLAŞIM İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜRLER.

  2. #22
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 28.10.06
    Yer: İstanbul
    Mesajlar: 3.492
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    SAĞOLASIN KARDEŞİM.. BİŞEY DEĞİL.. ALLAH (C.C.) CÜMLEMİZDEN RAZI OLSUN..

  3. #23
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 10.09.06
    Mesajlar: 181
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    ROSE YE VE EMEGİ GEÇEN KARDEŞLERİMİZE FİKRİNİ AÇIKLAYAN ARKADAŞLARIMIZA TŞK EDER HAYIRLI GÜNLER DİLERİZ.

  4. #24
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 08.11.06
    Yer: Kayseri
    Mesajlar: 463
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    kardeşim çok güzel elinize sağlık ...allah razı olsun ..selametle...

  5. #25
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 20.08.06
    Mesajlar: 672
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    SELAMUNALEYKUM.ALLAH RAZI OLSUN .EMEGINIZE SAGLIK. HAKKINIZI HELAL EDIN.BU CALISMAYI TUM DOSTLARIMA YOLLADIM.SELAMETLE KALIN.

  6. #26
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    selamun aleyküm kardeşim.Allah razı olsun..
    [big]geldi zamanın ,kalmadı ömür,
    doğan ölecek böyledir emir,
    azrail gelip edecek zuhur,
    canın vermeye hazır mısın?

    ne ana baban ,na kardeşin,
    nefsin olacak senin derdin,
    bakam eline nedir senin ,
    canın vermeye hazır mısın?

    bunca günahla uyur gezersin,
    gencim bana ölüm gelmez dersin,
    böyle kendine yazık edersin,
    canın vermeye hazır mısın?

    bir bahaneyle alırlar canı,
    karanlık bürür birden her yanı,
    sorgu soruyu kendine ani,
    canın vermeye hazır mısın?
    [/big]

    bende bu ilahi sözlerini eklemek istedim..hiç bir şeyden eminiz ki diyemeyiz..nefesimiz nerde ve ne şekilde biteceğini ancak Cenab-ı Allah bilir..insana çok güzel şeyler veriyor paylaşımın..çok sağoalsın kardşeim.dua ile...

  7. #27
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 28.10.06
    Yer: İstanbul
    Mesajlar: 3.492
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    Ecrin Hicran yazdı:
    selamun aleyküm kardeşim.Allah razı olsun..
    [big]geldi zamanın ,kalmadı ömür,
    doğan ölecek böyledir emir,
    azrail gelip edecek zuhur,
    canın vermeye hazır mısın?

    ne ana baban ,na kardeşin,
    nefsin olacak senin derdin,
    bakam eline nedir senin ,
    canın vermeye hazır mısın?

    bunca günahla uyur gezersin,
    gencim bana ölüm gelmez dersin,
    böyle kendine yazık edersin,
    canın vermeye hazır mısın?

    bir bahaneyle alırlar canı,
    karanlık bürür birden her yanı,
    sorgu soruyu kendine ani,
    canın vermeye hazır mısın?
    [/big]

    bende bu ilahi sözlerini eklemek istedim..hiç bir şeyden eminiz ki diyemeyiz..nefesimiz nerde ve ne şekilde biteceğini ancak Cenab-ı Allah bilir..insana çok güzel şeyler veriyor paylaşımın..çok sağoalsın kardşeim.dua ile...
    ALEYKÜM SELAM KARDEŞİM ALLAH SENDENDE RAZI OLSUN ÇOK MUHTEŞEM BİR ŞİİR..

    OKUDUĞUMDA BAŞIMI YERE EĞDİRDİ.. HAZIRMIYIZ Kİ, EMİNMİYİZ Kİ, DEĞİLİZ GALİBA

  8. #28
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    desertrose yazdı:
    ALEYKÜM SELAM KARDEŞİM ALLAH SENDENDE RAZI OLSUN ÇOK MUHTEŞEM BİR ŞİİR..

    OKUDUĞUMDA BAŞIMI YERE EĞDİRDİ.. HAZIRMIYIZ Kİ, EMİNMİYİZ Kİ, DEĞİLİZ GALİBA [/quote]insan ölmekten dğeil,amelinde korkan bunun için kendini hazır hissetmez,hiç bir şeyden de emin olamaz taki ÖLDÜĞÜNDE NEYE LAYIK OLDUĞUNU GÖRENE DEK....selam ve dua ile

  9. #29
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 28.10.06
    Yer: İstanbul
    Mesajlar: 3.492
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    ÇOK HAKLISIN KARDEŞİM.. HİÇBİRŞEYDEN EMİN OLAMAYIZ.. SADECE BİZE DÜŞEN GÖREVLERİ YERİNE GETİRİP TEVEKKÜL EDEBİLİRİZ..
    RABBİM ONA LAYIK KUL OLMAMIZI NASİP ETSİN.. AMİN..


  10. #30
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 10.10.06
    Mesajlar: 43
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: EMİN MİSİN????????

    INSANI DÜSÜNDÜRE BILECEK ANCAK BU KADAR GÜZEL SÖZLER OLURDU ALLAH RAZI OLSUN EMEGINIZE SAGLIK KARDESIM

Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Hüznü Kuşandim Ey Yar........
    Konu Sahibi ferahhfeza Forum Şiirler
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 19-12-2008, 19:10
  2. SMS ve MSN yeni dilimiz oldu!
    Konu Sahibi vaktileyl Forum Bize Ayıracak 5 (beş) Dakikanız var mı
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 09-11-2008, 18:46
  3. Hadislerimiz
    Konu Sahibi ddeemmeett Forum Hadis-i Şerif
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03-02-2008, 14:01

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •