Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 24 Sayfa bulundu

Konu: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

  1. #11
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.10.06
    Mesajlar: 813
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    GÖRÜŞEBİLMENİZ ÇOK GÜZEL..
    NE MUTLU SİZE.. BİZLERDE BURADAKİ GERÇEK DOSTLARIMIZLA TANIŞMA ŞEREFİNE NAİL OLURUZ İNŞALLAH..
    SELAM VE DUA İLE..

  2. #12
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.06.06
    Yer: İsTaNBuL
    Mesajlar: 1.100
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    S.A
    NE GÜZEL GERÇEKTEN. ALLAH İKİ CİHANDA DOSTLUĞUNUZU NASİP EDER İNŞALLAH. SİZİN MUTLU OLMANIZ HEPİMİZİ SEVİNDİRDİ ABLACIM. BİZLEREDE RABBİM SİZİN GİBİ GÜZEL GERÇEK DOSTLARLA TANIŞMA FIRSATI VERİR İNŞALLAH.ALLAH'A EMANET OLUN ABLACIM
    S.A

  3. #13
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.10.06
    Mesajlar: 3.404
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    İNŞALLAH BENDE ECRİN HİCRANLA TANIŞACAM.

  4. #14
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 18.11.06
    Mesajlar: 969
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    YAA NE GÜZEL YAA BENİMDE TANIŞMAYI ÇOK İSTEDİĞİM ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞLARIM VAR AMA UZAKTALAR İNŞALLAH BİZDE SİZİN YAŞADIĞINIZ BU TARİFSİZ MUTLULUĞU TADARIZ.SELAMETLE.

  5. #15
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 24.07.06
    Mesajlar: 1.355
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    Abla senin adına çok sevindim güler kardeşim le konuşurken kendisi söyledi selamı almıssındır umarım.Bu gibi tanışmalar dostluk baglılıklarını artırır ve ayrı bı renk katar.Ama abla sana bi şeyide söylemeden geçemiyecem fatma sitem üstüne sitem yağdırıyordu

  6. #16
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.07.06
    Mesajlar: 8.139
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    VEYS yazdı:
    Abla senin adına çok sevindim güler kardeşim le konuşurken kendisi söyledi selamı almıssındır umarım.Bu gibi tanışmalar dostluk baglılıklarını artırır ve ayrı bı renk katar.Ama abla sana bi şeyide söylemeden geçemiyecem fatma sitem üstüne sitem yağdırıyordu
    çOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VEYS KARDEŞİM,BİLMEZMİYİM FATMAYLA GÖRÜŞTÜM TELEFONDA ONUN NE KISKANÇ OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA FATMASIYLA GÜLERİYLE EVİNDARIYLA SEVVALMİNASIYLA VE SİZLERLE SİTEDEKİ TÜM KARDEŞLERİM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ VE ÖZELDİR RABBİM CÜMLENİZDEN RAZI OLSUN TÜM KÖTÜLÜKLERDEN SİZLERİ KORUSUN DUA İLE

  7. #17
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    VEYS yazdı:
    Abla senin adına çok sevindim güler kardeşim le konuşurken kendisi söyledi selamı almıssındır umarım.Bu gibi tanışmalar dostluk baglılıklarını artırır ve ayrı bı renk katar.Ama abla sana bi şeyide söylemeden geçemiyecem fatma sitem üstüne sitem yağdırıyordu
    FATMA CANIM KARDEŞİM..YAW ETME EYLEME..SİZ YAKINSINIZ,İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GÖRÜŞÜRSÜNÜZ..KISKAANMANA GEREK VAR MI YA...VEYSEL KARDEŞİM İNŞALLAH GÜZEL TESELİ VERMİŞTİR SANA...

  8. #18
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    meftun61 yazdı:
    İNŞALLAH BENDE ECRİN HİCRANLA TANIŞACAM.
    ALLAH'IN İZNİ İLE GÖRÜŞECEZ MEFTUN KARDEŞİMLE...KENDİNE İYİ BAK CANIM KARDŞEİM.DUA İLE..GÖRÜŞMEK ÜZERE.....SELAM VE DUA İLE

  9. #19
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    makinaci06 yazdı:
    YAA NE GÜZEL YAA BENİMDE TANIŞMAYI ÇOK İSTEDİĞİM ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞLARIM VAR AMA UZAKTALAR İNŞALLAH BİZDE SİZİN YAŞADIĞINIZ BU TARİFSİZ MUTLULUĞU TADARIZ.SELAMETLE.
    İNŞALLAH KARDŞEİM.RABBİM SİZLEREDE NASİP EYLER...AMİN...BU MUTLULUĞA İNŞ SİZLEREDE MUVAFFAK OLURSUNUZ KARDEŞİM.DUA İLE

  10. #20
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    sadece_eda yazdı:
    GÖRÜŞEBİLMENİZ ÇOK GÜZEL..
    NE MUTLU SİZE.. BİZLERDE BURADAKİ GERÇEK DOSTLARIMIZLA TANIŞMA ŞEREFİNE NAİL OLURUZ İNŞALLAH..
    SELAM VE DUA İLE..
    İNŞALLAH KARDEŞİM..SİZLERDE İNŞALLAH BİİZM YAŞADIĞIMIZ BU MUTLULUĞA NAİL OLURSUNUZ...GERÇEKTEN GERÇEK BİR DOSTLA GÖRÜŞMEK ÇOK FARKLI BİR DUYGU..RABBİM SİZLERİDE BÖYLE İYİ DOSTLARLA KARŞILAŞTIRSIN İNŞALLAH..DUA İLE KARDEŞİM

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. tanisalim mi
    Konu Sahibi imam_hatiplim Forum Bilmece-Bulmaca ve Oyun
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 29-05-2008, 23:04

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •