Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 4 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci ... 234
31 den 36´e kadar. Toplam 36 Sayfa bulundu

Konu: HAPİSHANEDE KILINAN NAMAZ

  1. #31
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.12.08
    Mesajlar: 238
    Teşekkür ve Beğeni

    ALLAH cc. razı olsun paylaşım için.

  2. #32
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    Amin İnşaALLAH.Hayırlı ve bereketli günler selametle kalınız kardeşim.



    Alıntı Enes_Bilal´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    ALLAH cc. razı olsun paylaşım için.

  3. #33
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 26.07.06
    Yer: İSTANBUL
    Mesajlar: 529
    Teşekkür ve Beğeni

    Çünkü benim gibi bir fakir için, senin gibi bir sultanın tahtını
    birkaç defa tersine çevirten sâhibimi bırakıp da, dileklerimi başkasına
    söylemek kulluğa yakışır mı? Namazlardan sonra ettiğim duâlarla beni nice
    sıkıntılardan kurtardı. Pek çok murâdıma kavuşturdu. Nasıl olur da
    başkasına sığınırım? Rabbim, nihayeti olmayan rahmet hazinesinin kapısını,
    ihsân sofrasını herkese açmış iken, başkasına nasıl giderim? Kim istedi
    de vermedi? Kim geldi de, boş döndü? İstemesini bilmezsen, alamazsın.
    Huzûruna edeple çıkmazsan rahmetine kavuşamazsın


    BEN BİRŞEY SORMAK İSTİYORUM KAAN KARDEŞİM. BİZ BAZI DİLEKLERİMİZİ BU SİTEDE YAZIYOR VE KARDEŞLERİMİZDEN DUA İSTOYORUZ.BU YAZIYA GÖRE BİZ YANLIŞ MI YAPIYORUZ? YANİ BAŞKALARINA SÖYLEMEK BUNA GÖRE NE MANAYA GELİYOR. ŞİMDİ KAFAM KARIŞTI...

  4. #34
    Forum Yöneticisi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.12.06
    Yer: .
    Mesajlar: 11.153
    Teşekkür ve Beğeni

    - Sizden özür.diliyorum.Hakkını helâl et ve şu bin gümüş hediyemi
    kabul et. Herhangi bir arzun olunca bana gel! Demirci de cevabında dedi
    ki:
    -Ben hakkımı helâl ettim. Verdiğiniz hediyeyi kabul ettim. Fakat
    işimi, dileğimi senden istemeye gelemem.
    - Neden gelemezsiniz?
    Sayın kardeşim öncelikle selamünaleyküm;

    Kuldaki talep dua istemi değil,yukarıdaki kırmızı ile belirttiğim durumdur.Kafanız karışmasın....Eyerki bizde bu şekil hareket ediyorsak doğru değil,ama genelde bir çok kardeşimiz müslümanın müslümana duası kabul olurmuş halis niyeti ile müslüman kardeşlerinden duaları ile haklarında mevlaya el açmalarını istirham ediyorlar.

    Selametle kalınız.

    Alıntı muberra´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çünkü benim gibi bir fakir için, senin gibi bir sultanın tahtını
    birkaç defa tersine çevirten sâhibimi bırakıp da, dileklerimi başkasına
    söylemek kulluğa yakışır mı? Namazlardan sonra ettiğim duâlarla beni nice
    sıkıntılardan kurtardı. Pek çok murâdıma kavuşturdu. Nasıl olur da
    başkasına sığınırım? Rabbim, nihayeti olmayan rahmet hazinesinin kapısını,
    ihsân sofrasını herkese açmış iken, başkasına nasıl giderim? Kim istedi
    de vermedi? Kim geldi de, boş döndü? İstemesini bilmezsen, alamazsın.
    Huzûruna edeple çıkmazsan rahmetine kavuşamazsın


    BEN BİRŞEY SORMAK İSTİYORUM KAAN KARDEŞİM. BİZ BAZI DİLEKLERİMİZİ BU SİTEDE YAZIYOR VE KARDEŞLERİMİZDEN DUA İSTOYORUZ.BU YAZIYA GÖRE BİZ YANLIŞ MI YAPIYORUZ? YANİ BAŞKALARINA SÖYLEMEK BUNA GÖRE NE MANAYA GELİYOR. ŞİMDİ KAFAM KARIŞTI...

  5. #35
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 26.07.06
    Yer: İSTANBUL
    Mesajlar: 529
    Teşekkür ve Beğeni

    Aleykum selam. Zaten biz Allah'tan istiyoruz. Duaları kabul edecek O'dur. Bir mümin başka bir mümine dua ederse bu çok güzel. Ama niyetler kalbte gizli kalsa bu daha mı iyi,sadece bunu öğrenmek istedim aslında.

  6. #36
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 16.08.08
    Mesajlar: 1.858
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı _KAAN_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aleykümselam değerli kardeşim;

    Amin İnşaALLAH.Konuya olan ilgi alaka ve yorumunuz için t.ederim kardeşim.

    Rüyanıza gelince hayırlara vesile olsun inşaALLAH.Rüyadaki kıymetli yorumunuz içinde ALLAH celle celaluh razı olsun.Umar ve ümid ederim ki dediğiniz gibi olur inşaALLAH kardeşim.

    Kısa bir zaman sonra ALLAH celle celaluh nasip,kısmet ve ihsan ederse sosyal yaşantımdaki hayırlı bir işin sonuna varmış olacağım inşaALLAH,belkide o güzel yüreğinize rüya vasıtası ile dolan bu olsa gerek.

    Selam ve yürekten samimi dualarımla selametle kalınız kardeşim.
    inşallah kaan abi RABBİM her yaptıgınız işi hakkınızda hayırlı oarak sonuclamnasını nasib etsin.selam ve dua ile..

Sayfa 4 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci ... 234

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 23-11-2009, 12:54
  2. Kuran da adalet ve affedicilik..
    Konu Sahibi yenibiri Forum Kuran-ı Kerim
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01-09-2009, 13:16
  3. Hızır aleysisselam ile sohbet etmenin sonucu bu olunca
    Konu Sahibi smmmtuba Forum Kıssadan Hisse
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 29-03-2009, 14:43
  4. Tedavisi olmayan 40 Türk hastalığı
    Konu Sahibi _ZÜMRA_ Forum Fıkra, Mizah Bölümü
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 24-02-2009, 00:55
  5. tagut
    Konu Sahibi 1albay1 Forum Tanışma Köşesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-07-2008, 20:52

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •