Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
1 den 9´e kadar. Toplam 9 Sayfa bulundu

Konu: çok acil yardıma ihtiyacım var lütfen bana yardımcı olunuz

  1. #1
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.03.13
    Mesajlar: 3
    Teşekkür ve Beğeni

    çok acil yardıma ihtiyacım var lütfen bana yardımcı olunuz

    merhabalar..bundan 2 ay öncesine kadar hiçbir sorunum yoktu taki bir arkadaşımla tanışana kadar.arkadaşım erkekti ve bende erkeğim arkadaşımla normal konuşurken bana kendine aşık olan bi cin olduğunu söyledi ve dalga geçip inanmadım ama merak ettim bende hevesle istedim acaba gerçekmi diye ve benim kendime aşık olan cinim nerde diyip geceleri allaha yalvarıp onu görmek istiyordum ve istediğim olmuştu o bana kendini hareketlerle anlatamıcağım bir çok şeyle kendini gösterdi inanın o kadar korktumki anlatamam ben korkumdan birdaha bunu görmek bile istemedim gelmemesi için yalvarıyordum ama artık çok geçti ve gerçekten bana aşık olmuştu cin rüyalarımdan eksik olmuyordu ve çok sevdiğim sevgilimden bile uzaklaşmıstım hatta ondan nefret etmem için aklıma girdi o kadar şey yaptımki inanabilirmisiniz sabun büyüsü yaptırdım kıza kız şuanda eriyip gidiyor ve her gece onu görüp korkuyu ölümü tadıyorum arkadaşlar ben bi hata yaptım lütfen beni kurtarın hergece rüyamda oluyor yanımda hissediyorum onu artık geceleri uyurken kalkamıyorum nereye baksam böyle küçücük up uzun bi yolda kaşrıma çıkıyor tüylerim ürperiyor uyanmak istiyorum kalkmama izin vermiyor gözlerim açık ama kafamı kaldıramıyorum yastıktan bu karabasan olmadığına eminim lütfen dalga geçmeyin veya sen kaşındın çek şimdi acısını demeyin ben bi hata yaptım ve hatamın bedellerine katlanmak istemiyorum çözüm istiyorum onu artık görmek istemiyorum kurtarın beni..hiçbir hoca bana vefk vb şeyler yapmıyor sana yardımcı olamam diyip gönderiyorlar sabun büyüsü papaz büyüsü çeşitlerinden olduğundan dolayı çok ağır cezalandırıldığımı ve musallat olduğunu midemdeki cinin çıktığını ama kalbimdekinin çıkamıcağını söylüyorlar çıkartamıyorlar.yardımcı olun para önemli değil sadece bunu hissetmek istemiyorum artık ve yaptırdığım sabun büyüsü çok acımasız bi ölünün yıkandığı sabun ile yapılıp 40 iğnenin hepsinin düşmesine az kalmıştır..

  2. #2
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 31.10.08
    Yer: Ankara
    Mesajlar: 6.063
    Teşekkür ve Beğeni

    Kardeşim söylediklerinize inanmak güç. Ancak böyle bir şey yaşadıysanız öncelikle cinlerin var olduklarını bilmeniz lazım gelmeliydi. Dahası cinlerinde bir aile bir hayat sürdüklerini, onlarında Allaha ibadet ettiklerini bilmeniz gerekirdi. İlk iş siz o varlıklarla dalga geçmişsiniz.

    Söylediğini büyüler ile ilgili bir şey bilmiyorum. Tek bildiğim Allahu tealanın ve peygamberimizin büyü yapan lanet ettiğidir. Yaptığın hataya karşılık böyle bir sıkıntı yaşıyor olabilirsin. Ancak ne para, ne pul, nede nefesi güçlü bir hoca, Allahu teala senin kurtuşunu dilemediyse bunların hiç biri bir işe yaramazlar.

    Sana tek tavsiyem. Salih bir kalp ile tevbe et. Yaptıklarından, hatalarından dön. Göz yaşı dök. Bu güne kadar rabbin için dökmediysen, artık dök. Namazını dosdoğru kıl. Allahın zikrine, allahın ipine sarıl. Allah senin kalbindeki pişmanlığı senden de iyi bilir.

    Unutmaki seni affedecek olan kişi sadece allahu tealadır. Allahu teala günahlarımızı affetsin.

  3. #3
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.03.13
    Mesajlar: 3
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı TakeOne´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim söylediklerinize inanmak güç. Ancak böyle bir şey yaşadıysanız öncelikle cinlerin var olduklarını bilmeniz lazım gelmeliydi. Dahası cinlerinde bir aile bir hayat sürdüklerini, onlarında Allaha ibadet ettiklerini bilmeniz gerekirdi. İlk iş siz o varlıklarla dalga geçmişsiniz.

    Söylediğini büyüler ile ilgili bir şey bilmiyorum. Tek bildiğim Allahu tealanın ve peygamberimizin büyü yapan lanet ettiğidir. Yaptığın hataya karşılık böyle bir sıkıntı yaşıyor olabilirsin. Ancak ne para, ne pul, nede nefesi güçlü bir hoca, Allahu teala senin kurtuşunu dilemediyse bunların hiç biri bir işe yaramazlar.

    Sana tek tavsiyem. Salih bir kalp ile tevbe et. Yaptıklarından, hatalarından dön. Göz yaşı dök. Bu güne kadar rabbin için dökmediysen, artık dök. Namazını dosdoğru kıl. Allahın zikrine, allahın ipine sarıl. Allah senin kalbindeki pişmanlığı senden de iyi bilir.

    Unutmaki seni affedecek olan kişi sadece allahu tealadır. Allahu teala günahlarımızı affetsin.
    Dediklerini yaptım fakat olmuyor olmuyor işe yaramıyor yaptırdığım sabun büyüsünün üstündeki 40 adet iğneden oluşan büyünün iğneleri günden güne azalıyor ve bunu kurtaramıyorum çünkü sabunda bitmek üzere bu anlattıklarım şaka değil gerçek artık çok kötü bir hayatım var ve bu durumdan kurtulmak istiyorum ama elimden hiçbirşey gelmiyor bana inanmıyanlara bunu gösterebilirim benimle temasa nasıl geçtiklerini ama durum bu değil ben bunlardan artık kurtulmak istiyorum inanın kendi isteğimle yapmadım bunları sırf o aklıma girdiği için oldu hepsi sadece bi heves uğruna hayatım değişti.

  4. #4
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 27.09.12
    Mesajlar: 2.760
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı pismanlik´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediklerini yaptım fakat olmuyor olmuyor işe yaramıyor yaptırdığım sabun büyüsünün üstündeki 40 adet iğneden oluşan büyünün iğneleri günden güne azalıyor ve bunu kurtaramıyorum çünkü sabunda bitmek üzere bu anlattıklarım şaka değil gerçek artık çok kötü bir hayatım var ve bu durumdan kurtulmak istiyorum ama elimden hiçbirşey gelmiyor bana inanmıyanlara bunu gösterebilirim benimle temasa nasıl geçtiklerini ama durum bu değil ben bunlardan artık kurtulmak istiyorum inanın kendi isteğimle yapmadım bunları sırf o aklıma girdiği için oldu hepsi sadece bi heves uğruna hayatım değişti.
    nolur dua edin eğer ciddiyseniz... RABBİME SIĞININKİ O BİZİ AFFEDEN VE DOĞRUYA ÇEVİRENDİR...

  5. #5
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 31.10.08
    Yer: Ankara
    Mesajlar: 6.063
    Teşekkür ve Beğeni

    Kardeşim oturduğun semtte veya ilde mürşidi kamil bir zaat ara. Git eteğine sarıl. Kendisinden sana göstermesi için bir yol iste. Mürşidi Kamil zatlar yer yüzünde velayet burcunun sultanlarıdır. Peygamberin varisleridir.

    Ben sana yol gösterip, kötülükten uzak durman için öğüt veriyorum.

  6. #6
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.03.13
    Mesajlar: 3
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı buket_zeynep´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    nolur dua edin eğer ciddiyseniz... RABBİME SIĞININKİ O BİZİ AFFEDEN VE DOĞRUYA ÇEVİRENDİR...
    Bakınız böyle bir işin şakası olmaz,dua ediyorum ama size bir örnek veriyim geceleri karabasan bastığında bir insanı bismillah dedittirir ama bismillahirahmanirahim diyene kadar rahat bırakmaz insanı ve siz zorda olsa onu dediğiniz zaman o sizi bırakır fakat ben ne kadar dua etmiş olsamda okumuş olsamda allaha yalvarsamda hiçbirşekilde benim yanımdan ayrılmıyor ve kötü olan şuki ben ondan ne kadar nefret ediyor olsamda o bana kendini öptürebiliyor arkadaşlar bakın bu dediklerim size ilginç gelebilir beni dışlıyabilip inanmıyabilirsiniz ama araştırma yaptığınız zaman dediklerimin ne kadar doğru olduğunu sizlerde anlıcak bana hak vericeksiniz yardımlarınızı bekliyorum..

  7. #7
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 31.10.08
    Yer: Ankara
    Mesajlar: 6.063
    Teşekkür ve Beğeni

    Yazdıklarımı okumuyorsun, okuyorsanda anlamıyorsun.

    Ancak ne para, ne pul, nede nefesi güçlü bir hoca, Allahu teala senin kurtuşunu dilemediyse bunların hiç biri bir işe yaramazlar.
    Sana tek tavsiyem. Salih bir kalp ile tevbe et. Yaptıklarından, hatalarından dön. Göz yaşı dök. Bu güne kadar rabbin için dökmediysen, artık dök. Namazını dosdoğru kıl. Allahın zikrine, allahın ipine sarıl. Allah senin kalbindeki pişmanlığı senden de iyi bilir.

    Unutmaki seni affedecek olan kişi sadece allahu tealadır. Allahu teala günahlarımızı affetsin.

  8. #8
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 27.09.12
    Mesajlar: 2.760
    Teşekkür ve Beğeni

    bakın arkadaşımıız size yol gösteriyor bence ciddiye alın

  9. #9
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 18.08.09
    Yer: İstanbul
    Mesajlar: 3.481
    Teşekkür ve Beğeni

    Selamün aleyküm kardeşim ablamada 3 harfli bulaşmıştı küçükken aşık olmuştu bu dediklerini çok iyi anlayabiliyorum ama senin yapman gereken tek şey arkadaşlarında dediği gibi sabırla Allaha tövbe etmek namaz kılmak sürekli tövbe edersen Allahta senin pişmanlığını görüp inşallah tövbelerini boşa çıkarmayacaktır ALLAH yardımcın olsun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 25-01-2013, 00:22
  2. duanizi bekliyorum can kardeslerim...
    Konu Sahibi MaVi_GüL Forum Dua Listesi
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 13-06-2012, 14:53
  3. "Sakın dünyaya bel bağlama!"
    Konu Sahibi hikmetlisozler Forum Nasihatler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 07-05-2012, 12:23
  4. "Toplumsal Sorumluluklarımız"
    Konu Sahibi Resul Aydın Forum Tasavvûf
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21-04-2009, 18:49

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •