Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 4 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu
31 den 40´e kadar. Toplam 49 Sayfa bulundu

Konu: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

  1. #31
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Mesajlar: 23
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    sevgili kardeşim bunca senedir kitap okurum kuran ı kerim okurum ama hiç 4 hak meshebi diye bişey allah ın kelamında rastlamadım.... biz muhammed ali ciyiz 4 hak meshepcisi değil

  2. #32
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Mesajlar: 23
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    sevgili kardeşim burada benden başka sık giren alevi üyeniz vaarmı? nedemek sorum sana değildi o zaman diğer canların isimlerini yazacaktınsorum falancaya sorum fillan çaya diye

  3. #33
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 21.10.06
    Yer: Hollanda (Kastamonlu)
    Mesajlar: 681
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    Bence yanlış düşünüyosun.4 mezhep vardır.Hepsi doğrudur.Bunu bi misallede açıklayabilirim.Mesela bi doktor.Çölden gelmiş bi hastası var.Doktor"bu hastaya çabuk su verin" der.Sonra mide ameliyatından çıkmış bi hasta gelir ama doktorun yanında başka yardımcı vardır.Doktor yardımcısına"bu hastaya su vermeyin" der.Sonra bu yardımcılar aralarında konuşurken biri "bana doktor bu hastaya su verin dedi" dedi.Diğeri ise "banada doktor su vermeyin dedi"der.E bu uygulamaların ikiside doğrudur.Ama ikiside farklıdır.İşte mezhepte böle bişidir.Herkesin durumuna göre değişiktir din.Ama değişikte olsa hepsi doğrudur. 4 hak mezhepler ilmihallerde var yani bunu inkar neden ediyorsunuz anlamiyorum.

    Tamam anlidigim kadariyla 4 mezhepe inanmiyorsunuz ama 4 mezhep yoktur demeyin.

    HAYIRLI GECELER, DUALARDA BULSUMAK UZERE.


  4. #34
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Mesajlar: 23
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    TABİKİDE HASTA FARKILI OLUNCA TEDAVİ YÖNTEMLERİ FARKLI OLACAKTIR. ANLAMADIM KONU ŞU SİZ HEM DİYORSUNUZ HASTA VE TADEVİ FARKLI DİYORSUNUZ HEMDE BİZİM İBADET ANLAYIŞIMIZA ZİNHAR YALNIŞTIR BİZİM Kİ DOĞRUDUR DİYORSUNUZ UNUTMAYIN SALT TEKBİR DOĞRU VARDIR ODA RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH TIR....
    ALLAHIN EVRENSEL MESAJI BİR DİR O DA İSLAMİYETTİR İSLMİYETİN İSE BİNBİR ÇEŞİT YORUMU VARDIR BİZDE O YORUMLARDAN BİRİYİZ....

    DUALARINIZDA BULUNMAK DUASIYLA

  5. #35
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 23.09.06
    Yer: sakarya
    Mesajlar: 5.024
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    SA KARDEŞİM BİZ KELAM DERSİN DE 5 ÇEŞİT ALEVİLİK OLDUĞUNU ÖĞRENDİK

    BUNLARDAN BİR GRUBU HZ ALİYİ ALLAH OLARAK KABUL EDİYOLAR SÜMME HAŞA

    AMA ILIMLI OLNLARI NAMAZ KILIYO

    BENCE BİDE BUNLAR KOMİNİSTLER TARAFINDAN KULLANILIYOR.NEDENSE ONLAR HEP DESTEK ÇIKIYOLAR.HER2TARAFINDA RENGİ KIRMIZI OLDUĞUNDAN HERHALDE EE NEDE OLSA ATEŞİNDE RENGİ KIRMIZI!!!

    ALLAH ALEVİLERE CAFERİLERE(GERÇİ KAPALILAR AMA BU NASIL KAPALILIK ANLAMADIM)CEBRİYECİLERE HİDAYET VERSİN ŞERLERİNDENDE MUHAFAZA EYLESİN....

    AEOLUN

  6. #36
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Mesajlar: 23
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    pes doğrusu bu kadar olmaz sevgili kardeşim bunları irdelemekten dilimde tüy bitti efet alevilerin içinde ali (k.V) yi ilahlaştıran bi sevgi bağı var bizim felsefemiz kendi içinde onlarca fırkaa ya bölünür. kaldı ki sizde de böle sapkın guruplar var ama neden se bunlar hiç konuşulmuyor...
    ateşinrengi kızılsa sevginin rengide kızıl unutma kardeşim bizler rabbine bağlı milletiz islamı yaşayış tarzımız farklı sadece ... hem kim ateşlik kim cennetlik bırakında hükmü veren ALLAh olsun sizler değil tutturmuşunuz bize bunlar kafir bunlar cehennemlik ne sizi cehennemden koruyan ALLAH (C.C.) ile yağılmış bi anlaşmanızmı var da biz mi bilmiyoruz...
    bizim ne gibi şerliğimizi gördünüz y.y.lardan beri bizi katletmenize rağmen biz hala sizlerle kardeşçe yaşamaya çalışıyoruz bunun kıymetini biliceğinize bu alevi tu kaka diye çocuklarınıza bizi kötü olarak bi öcü olarak tattınız bu ülkeyi bölmek için elinden gelen dış güçlerin ekmeğine yağ çaldıız ama genede biz sizinle kardeşçe yaşıyoruz....

  7. #37
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 29.07.07
    Mesajlar: 8
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    arkadaslar alevilkten aleviliğede fark var lütfen dıslamayalım biz kardesiz

  8. #38
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 29.07.07
    Mesajlar: 8
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    arkadaslar lutfen alevilikten aleviliğede fark var ön yargıda bulunmayalım hepimiz kardesiz

  9. #39
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 29.07.07
    Mesajlar: 8
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    yanlıs anlasılmasın ben sunniyim

  10. #40
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 25.07.07
    Mesajlar: 12
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: İÇİMİZDE YAŞAYAN ŞEYTANLARI OKUYUN

    islam dininin içine neler karışmış.Yazılanları okuyunca hayretler içinde kaldım.Ne demek 4 mezhep üç mezhep beş mezhep Allahaşkına. Üstelik ne bu birbirinizi alkışlamanız yermeniz.Herkes kendini bir kurtarsın sonra başkasına aferin desin.Eleştirsin.Hz.Muhammet Allahın elçisi, islam dininin öncüsüdür.Hz.Ali de onun en sevgili yardımcısı ve damadıdır.Et tırnaktan ayrılırmı ? Peygamberimiz bu insana en sevgili kızını vermiş.Damadı yapmış.Kimse kendini kurtulmuşların arasına katmasın. Peygamberimi bile hergün en az 70 kez tövbe edermiş.Niye ? Düşünün bakalım.Esedullah kardeşim.Sen birkaç kişi yüzünden yanlış fikirlere kapılma.Benim içinde bulunduğum guruba etrafımda sünni diyorlar.Ama ben kendime mezhepsizim diyorum.Ben kur'anı bilirim arkadaş. Orda da Allah kaç kere peygamberimizi bile uyarmıştır. 'Sen sadece benden kullarıma bir elçisin.Onları yargılamak2 ödüllendirmek ve cezalandırmak sadece bana aittir. ' Sizler kainatın peygamberi Hz.Muhammetten üstünmüsünüz.

Sayfa 4 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. açlığa çare var
    Konu Sahibi serranur27 Forum Sağlık ve Yaşam
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 15-11-2009, 22:19
  2. Ağlama kızımmmm
    Konu Sahibi mervenur16 Forum Şiirler
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 24-01-2009, 23:07
  3. Insanin Bir Arada Iki Dini Olamaz
    Konu Sahibi osmanyusuf Forum Nasihatler
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 01-06-2008, 01:06

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •