Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  6
Beğenenler Beğenenler:  38
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 121 Toplam 201 Sayfadan BirinciBirinci ... 2171111119120121122123131171 ... SonuncuSonuncu
1.201 den 1.210´e kadar. Toplam 2002 Sayfa bulundu

Konu: Şu an ne dinliyorsun?

  1. #1201
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.03.09
    Mesajlar: 13.423
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı VaVeyla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    aaa bu daha ne kii ah sen benden çekene bi sorsan aa sana bi olay anlatcaktım unuttum dur faceden yazıyom

    daha ne şarkılar bulcam sana
    yüreğim dayanmaz sorsam kuuuzu ne gerek
    neeeyyy

    hayıııııııır

  2. #1202
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.02.09
    Yer: Mevlana diyarı
    Mesajlar: 11.127
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı Çeşm-i Bülbül´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüreğim dayanmaz sorsam kuuuzu ne gerek
    neeeyyy

    hayıııııııır
    ayy yazık sen bile böle diyosan
    ne neyy anlattık ya işte alalaaa

    eveett sanki nikah kıyıyozz

  3. #1203
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.03.09
    Mesajlar: 13.423
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı VaVeyla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayy yazık sen bile böle diyosan
    ne neyy anlattık ya işte alalaaa

    eveett sanki nikah kıyıyozz
    sen bile derken ?
    cadılık günün mü bugün

    triplerine hayraaann

    Biriside çıkıp siz kardeşsiniz derse tam olcak

  4. #1204
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.02.09
    Yer: Mevlana diyarı
    Mesajlar: 11.127
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı Çeşm-i Bülbül´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen bile derken ?
    cadılık günün mü bugün

    triplerine hayraaann

    Biriside çıkıp siz kardeşsiniz derse tam olcak
    beni anlamanı beklerdim hak vermeni isterdimm

    galiba ya üstümde bi cadılık varki sorma azcığını sana atıyımda
    bi imza ?

    amann Allahıımmm

  5. #1205
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.03.09
    Mesajlar: 13.423
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı VaVeyla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    beni anlamanı beklerdim hak vermeni isterdimm

    galiba ya üstümde bi cadılık varki sorma azcığını sana atıyımda
    bi imza ?

    amann Allahıımmm
    Anlasam işte.. mevzuda o yaa anlasam hak verir miydim sahii ??
    Üzerimde bi sevgi pıtırcıklığı varkii sorma cadılık yaklaşamaz bilee senn bileee başaramazsın bunuuu

    Yok artık

  6. #1206
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.02.09
    Yer: Mevlana diyarı
    Mesajlar: 11.127
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı Çeşm-i Bülbül´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlasam işte.. mevzuda o yaa anlasam hak verir miydim sahii ??
    Üzerimde bi sevgi pıtırcıklığı varkii sorma cadılık yaklaşamaz bilee senn bileee başaramazsın bunuuu

    Yok artık

    vermenn bana inat yine vermenn ama aratmamışş kuzu düşünebiliyonmu
    sen bile diyo yyaa sanki çok cadıyıım hıhhh

  7. #1207
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.03.09
    Mesajlar: 13.423
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı VaVeyla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    vermenn bana inat yine vermenn ama aratmamışş kuzu düşünebiliyonmu
    sen bile diyo yyaa sanki çok cadıyıım hıhhh

    İnanamıyorum kuzu yaa sahiii şoktayııım nasıl yapabilmiş kii bunu hiç beklemezdim .. oldu mu oldu muu
    yanii kzuum anket yapalım istersen ?

  8. #1208
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.02.09
    Yer: Mevlana diyarı
    Mesajlar: 11.127
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı Çeşm-i Bülbül´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanamıyorum kuzu yaa sahiii şoktayııım nasıl yapabilmiş kii bunu hiç beklemezdim .. oldu mu oldu muu
    yanii kzuum anket yapalım istersen ?
    yapalım kuzu tmm yapalım hıhh dalga geçme bu ciddi bi konuu aaa

  9. #1209
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 11.03.09
    Mesajlar: 13.423
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı VaVeyla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapalım kuzu tmm yapalım hıhh dalga geçme bu ciddi bi konuu aaa

    bende çook ciddiyim

    yaparım bak amaa açarım foruma hemde anket konusu hoşş sonra ban mı yerim nolur bilmem

  10. #1210
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 09.02.09
    Yer: Mevlana diyarı
    Mesajlar: 11.127
    Teşekkür ve Beğeni

    Alıntı Çeşm-i Bülbül´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende çook ciddiyim

    yaparım bak amaa açarım foruma hemde anket konusu hoşş sonra ban mı yerim nolur bilmem

    ban mıı ben varken kimse seni banlayamazz tmm tmm da anket konusuu benim haklı olup olmamammı yoksa cadı olup olmamammı çözemedim

Sayfa 121 Toplam 201 Sayfadan BirinciBirinci ... 2171111119120121122123131171 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 3 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 3 misafir)

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •