Teşekkür edenler Teşekkür edenler:  0
Beğenenler Beğenenler:  0
Beğenmeyenler Beğenmeyenler:  0
Sayfa 4 Toplam 6 Sayfadan BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu
31 den 40´e kadar. Toplam 52 Sayfa bulundu

Konu: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

  1. #31
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    VEYS yazdı:
    HİŞT FATOŞ GÜLER KARDEŞİME LAF YOK ONA GÖRE EE HAKLI KENDISI SIZ AYNI YERDESINIZ AMA GULER ILE BI UCTAN BI UCA BIRAK BIRAZ KISKANDIRSIN HAKKI YANİ. E SENDE İÇİN İÇİN KENDİNİ YERSİN ARTIK KURABİYE NİYETİNE
    KARDEŞİM TEŞEKKÜR EDERİM..SÖZÜN ÖZÜ BUDUR İÇİN..SAĞOLASIN..KARDEŞİM LEBLEBİ ALMAYA GİTTİSTERS ATACAK BİRAZ

  2. #32
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 29.09.06
    Mesajlar: 923
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    SELAMUN ALEYKÜM ECRİN KARDEŞİM...SİZİN ADINIZA NE KADAR ÇOK SEVİNDİM BİLEMEZSİNİZ...NE GÜZEL Bİ DUYGU...(KISKANDIM DA BU ARADA)B..RABBİM MUTLULUĞUNUZU DAİM KILSIN İNŞAALLAH...RABBİM GÖRMEK İSTEYİPTE GÖREMEDİĞİMİZ DOSTLARIMIZI,ARKADAŞLARIMIZI,KARDEŞLERİMİZİ BİZİMLE BİR AN ÖNCE BULUŞTURSUN İNŞAALLAH...BU GÜZELLİĞİ GERÇEK DOSTLUĞA,ARKADAŞLIĞA,KERDEŞİLİĞE ÇEVİRSİN...RABBİM KENDİ RIZASI DIŞINA ÇIKARMASIN...ÖMÜR BOYU MENFAATSİZ DOSTLUKLAR,ARKADAŞLIKLAR KURMAYI NASİP ETSİN...HERŞEYDE ALLAH (CC) IN RIZASI OLSUN İNŞAALLAH...GÜZEL KARDEŞİM HER DAİM BÖYLE MUTLU OLMAN TEMENNİSİYLE...SELAM VE DUA İLE...

  3. #33
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    sinan_cift yazdı:
    s.a ben revza_nur kısgandım guler okadar kurabiye,kek. poğca,puf böreği insanın iştahını açıyor neyse biz gelincede ayn menü yü istiyoruz selametle
    A.S KARDEŞİM...HELE BENİM CAN DOSTUMU YANINDA GETİRDE NE İSTERSENİZŞİMDİDEN BAŞLARIM HAZIRLIKLARASELAMETLE

  4. #34
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 27.06.06
    Mesajlar: 3.542
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    Ecrin Hicran yazdı:
    VEYS yazdı:
    HİŞT FATOŞ GÜLER KARDEŞİME LAF YOK ONA GÖRE EE HAKLI KENDISI SIZ AYNI YERDESINIZ AMA GULER ILE BI UCTAN BI UCA BIRAK BIRAZ KISKANDIRSIN HAKKI YANİ. E SENDE İÇİN İÇİN KENDİNİ YERSİN ARTIK KURABİYE NİYETİNE
    KARDEŞİM TEŞEKKÜR EDERİM..SÖZÜN ÖZÜ BUDUR İÇİN..SAĞOLASIN..KARDEŞİM LEBLEBİ ALMAYA GİTTİSTERS ATACAK BİRAZ
    ALDIM VALLA SANA YAZARKENDE DİYORUM.TAŞ KURABİYESİNDEN GÜZELDİR...

  5. #35
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 26.01.07
    Mesajlar: 54
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    Ecrin Hicran yazdı:
    sinan_cift yazdı:
    s.a ben revza_nur kısgandım guler okadar kurabiye,kek. poğca,puf böreği insanın iştahını açıyor neyse biz gelincede ayn menü yü istiyoruz selametle
    A.S KARDEŞİM...HELE BENİM CAN DOSTUMU YANINDA GETİRDE NE İSTERSENİZŞİMDİDEN BAŞLARIM HAZIRLIKLARASELAMETLE
    allah razı olsun kardeşim inşallah en kısa zamanda gelmeyi düşünüyoruz o taraflara gelirken haber veririz

  6. #36
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    sinan_cift yazdı: allah razı olsun kardeşim inşallah en kısa zamanda gelmeyi düşünüyoruz o taraflara gelirken haber veririz
    inşAllah kardeşim..ecmain olsun.sağoalsınselam ve dua ile

  7. #37
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    aliye_aliye yazdı:
    selamün aleyküm ecrin hicran kardeşim... yüce Rabbim seni her daim sevindirsin inş. mutluluğun daim olsun.. hayırlısı olsun inş. Rabbim inş her zaman dostlukta Allah rızasının bilincinde olanları karşımıza çıkarsın inş. Selam ve dua ile kal
    amin amin ecmain kardeşim.Alalhım razı olsun.inşAllah sizlere naisp olur....çok sevdiğiniz dostlarınız ile tanışmak ..güzel dilekleirn için sağolasın..dua ile

  8. #38
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 08.11.06
    Yer: Kayseri
    Mesajlar: 463
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    SELAMUN ALEYKÜM KARDEŞLERİM.İNŞAALAH NİŞANLIMLA BİZLEREDE TANIŞMAK NASİP OLUR....ESRAZEKİ

  9. #39
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    ireme yazdı:
    SELAMUN ALEYKÜM ECRİN KARDEŞİM...SİZİN ADINIZA NE KADAR ÇOK SEVİNDİM BİLEMEZSİNİZ...NE GÜZEL Bİ DUYGU...(KISKANDIM DA BU ARADA)B..RABBİM MUTLULUĞUNUZU DAİM KILSIN İNŞAALLAH...RABBİM GÖRMEK İSTEYİPTE GÖREMEDİĞİMİZ DOSTLARIMIZI,ARKADAŞLARIMIZI,KARDEŞLERİMİZİ BİZİMLE BİR AN ÖNCE BULUŞTURSUN İNŞAALLAH...BU GÜZELLİĞİ GERÇEK DOSTLUĞA,ARKADAŞLIĞA,KERDEŞİLİĞE ÇEVİRSİN...RABBİM KENDİ RIZASI DIŞINA ÇIKARMASIN...ÖMÜR BOYU MENFAATSİZ DOSTLUKLAR,ARKADAŞLIKLAR KURMAYI NASİP ETSİN...HERŞEYDE ALLAH (CC) IN RIZASI OLSUN İNŞAALLAH...GÜZEL KARDEŞİM HER DAİM BÖYLE MUTLU OLMAN TEMENNİSİYLE...SELAM VE DUA İLE...
    CANIM KARDEŞİM ALLAHIM RAZI OLSUN..DUALARINA BÜTÜN İÇTENLİĞİM İLE AMİN DİYORUM..ÇOK SAĞOALSIN.AMİN AMİN ECMAİNİMİZE İNŞALLAH...DUA İLE KARDEŞİM

  10. #40
    Forum Üyesi
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 19.04.06
    Mesajlar: 2.670
    Teşekkür ve Beğeni

    RE: çokkkkkkkkkkk mutluyummm!!!!!!

    FATMA_ERGUN yazdı:
    ALDIM VALLA SANA YAZARKENDE DİYORUM.TAŞ KURABİYESİNDEN GÜZELDİR...
    HADİ CANIM,SENDE...GÖRDÜN MÜ KURABİYELERİMİ?YOKNERDEN BİLİYORSUN TAŞ OLDUKLARINI

Sayfa 4 Toplam 6 Sayfadan BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Hediyelerin Hazır Mı?
    Konu Sahibi ozlem_37 Forum Peygamberimiz Hz. Muhammed ( sav )
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 31-05-2008, 20:25

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •