PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Akıl Okuyucu



baba431
18-11-2007, 22:04
Selamünaleyküm arkadaşlar, ilk defa link ekliyorum umarım başarabilirim aşağıdaki linki tıkladığınızda şaşıracağınız bişilerle karşılaşacaksınız bakalım işin sırrını çözebilecekmisiniz ??? selametle...


http://www.herice.com/mail/oyun/akilokuyucu.html

baba431
18-11-2007, 22:07
ARKADAŞLAR LİNKİ KOPYALAYIP BOŞ Bİ İNTERNET SAYFASINDA ADRES ÇUBUĞUNA KOPYALARSANIZ OLUR.

sahmerdan
19-11-2007, 12:50
evet çok ilginç nasıl yapıyor merak ettim.

baba431
19-11-2007, 15:50
bir iki kez dikkatli bişekilde izlerseniz olayı çözeceğinize inanıyorum hadi bakalım kolay gelsin... selametle...

leben
19-11-2007, 15:58
gerçekten çok ilginç..

huzunlu_gurbet
19-11-2007, 16:03
ben bise anlamadim linke ulasamiyorum ki??

dolunayhilal
19-11-2007, 16:05
Farkliiiiiiiiiiiiiiii

baba431
19-11-2007, 16:08
ben bise anlamadim linke ulasamiyorum ki??

yukarıdaki linki kopyala yeni bi internet sayfası açıp adres çubuğuna yapıştırıp enterle. selametle...

huzunlu_gurbet
19-11-2007, 16:17
ama kopyala olmuyor ki kardesim olsa yapacaktim ama neyse selametle..

Resul Aydın
19-11-2007, 16:29
Rakamlarin Ve Sembollerin Bulunduğu Cetvelde, çikartma Işlemi Ile Değilde
Toplama Işlemi Ile Bir Deneyin Bakalim Akil Okuyucu Ne Kadar Akilli..?

Resul Aydın
19-11-2007, 16:42
Rakamlarin Ve Sembollerin Bulunduğu Cetvelde, çikartma Işlemi Ile Değilde
Toplama Işlemi Ile Bir Deneyin Bakalim Akil Okuyucu Ne Kadar Akilli..?




SİZ HALA DENEMEDİNİZ Mİ..?

baba431
20-11-2007, 14:26
arkadaşlar daha kimse çözemedimi ya dikkatli bişekilde iki veya üçkez deneyin eminim çözeceksiniz :) haydi kalın sağlıcakla...

07-12-2007, 16:48
s.a. güzel bi paylaşım olmuş ... işin sırrını çözdüm ...

baba431
14-12-2007, 12:13
Aleykümselam tebrik ederim. eminim diğer arkadaşlarda biraz uğraşsalar çözecekler. selametle biraz düşünün hadi bol şans.

isranurr
14-12-2007, 12:25
Selamün Aleyküm.hayirli Cumalar.akil Okuyucu Bozuldu Heralde Benim Aklimi Ikidir Deniyom Okuyamiyo Yanliş Sayi çikiyo Niyeki Acaba Tuttuğun Sayidan önce 5 Sonra 4 çikariyom

warling
14-12-2007, 12:32
s.a arkadaşlar işin sırrını çözdüm güzel paylaşım saol

sude-naz
14-12-2007, 20:10
bir defa doğru buldu.bidahada akıl okuyamadı:)sanırım yanlış sonuç verio:)

baba431
15-12-2007, 20:43
Selamün Aleyküm.hayirli Cumalar.akil Okuyucu Bozuldu Heralde Benim Aklimi Ikidir Deniyom Okuyamiyo Yanliş Sayi çikiyo Niyeki Acaba Tuttuğun Sayidan önce 5 Sonra 4 çikariyom


Valla yaptığın işlem doğruysa gerçekten enteresan bi aklın var :) yani ulaşılması zor bi akla sahipsin demek. benimkine hemen ulaşıyo ama bence sen bidaha dene ve yapman gerken işlemleri iyi oku ve sırasıyla söylenenleri yap ok. hadi selametle...

baba431
15-12-2007, 20:45
bir defa doğru buldu.bidahada akıl okuyamadı:)sanırım yanlış sonuç verio:)



yok yok sen bidaha dene doğru sonucu vermesi gerek, eminim çünkü ben kaçkez denediysem hep doğru sonucu verdi.

sude-naz
15-12-2007, 21:21
yok yok sen bidaha dene doğru sonucu vermesi gerek, eminim çünkü ben kaçkez denediysem hep doğru sonucu verdi.

1.ve 2.de verdi.bidahada doru sonucu bulamadı valla

sahmerdan
16-12-2007, 03:36
lütfen nasıl olduğunu bulabilenler yazabilirmi bu saatte eşimle birlikte uğraştık ama bulamadık çok damerak ediyoruz

yasminq1
16-12-2007, 04:12
bu süper birşey, hayretler içinde kaldım, nasıl olur? hepsi doğru çıkıyor.

baba431
18-12-2007, 21:45
s.a arkadaşlar işin sırrını çözdüm güzel paylaşım saol

A.s tebrik ederim sende sağol beğendiğine sevindim.

baba431
18-12-2007, 21:49
1.ve 2.de verdi.bidahada doru sonucu bulamadı valla

ablacım defalarca kontrol ettim olması gerekiyor ilk günkü gibi taze ve aklı yerinde sen gene dene ve işlemlerini doğru yaptığından emin ol hadi kolay gelsin :))

baba431
18-12-2007, 21:50
lütfen nasıl olduğunu bulabilenler yazabilirmi bu saatte eşimle birlikte uğraştık ama bulamadık çok damerak ediyoruz



çok çabuk pes ediyosunuz ama öyle olmaz biraz dikkatli olun eminim işin sırrını çözeceksiniz hadi kolay gelsin.

baba431
18-12-2007, 21:51
bu süper birşey, hayretler içinde kaldım, nasıl olur? hepsi doğru çıkıyor.


biraz dikkat edip iki üç kez üst üste denerseniz çözersini kolay gelsin :G

CENNET GULU
18-12-2007, 21:57
Çok ilginç...:)
Defalarca denedim, nasıl buldu anladım doğrusu! İlginç bir paylaşım...

baba431
22-01-2008, 17:21
Neyse sizin bulacağınız yok ben açıklıyorum arkadaşlar dikkatli bakın 9 ve 9'un katları olan sayıların karşısında hep aynı resimler var ve sizden yapmanız istenen işlemlerden sonuç hep 9 ve katları çıkıyor umarım anlatabilmişimdir. selametle kalın...

lütfi
02-02-2008, 01:32
ilginç bir oyun denedik doğru çıkıyor.
Emeğine sağlık. A.E.O.

(((imam_hatip)))
13-11-2008, 20:50
gerçekten de çok ilginçmiş yani ben zaten tahmin etmiştim.Sağ olasın kardeşim.Hayırlı akşamlar...

muratt_aziz
29-11-2008, 19:18
2 haneli cıkartmaların tümünde aynı sonuc var ornegın bırınde kare varsa hepsınde kare var cıkartma yapıyorsunus cıkan sonuc aynı olur örn 0 9 18 27 36 45 54 63 72 75 81 84 bu rakamlar cıkartma sonucu olarak cıkar ve bu rakamlardaki şekiller hep aynıdır dikkat ettiysenız.. ilkez ugradım formunuza dikkatimi cekti uye oldum cvp yazdım gidiyorum salıcakla kalınız....

huzur sokağı
30-11-2008, 01:47
gerçekten çok ilginç:)

nasah53
30-11-2008, 01:52
bende ilk doğru cvp verdi sonrası hüsran okuyamadı beni:-)))))

yalniz_yolcu
02-12-2008, 18:10
sirrini buldum....

gazimath
14-12-2008, 02:09
bazı arkadaşlar yanlış buldu okuyamadı demişler muhtemelen çıkartmayı yanlış yapıyorlar yukarıda bir arkadaş çözümünden bahsetmiş aynen öyledir. biraz matematik biraz dikkat olay çözülüyo ama hazırlayanları tbrk ederim :)

sevgi dinc
14-12-2008, 03:01
ben anladım işin sırrı arkadaşlar cıkarmaları dogru yapmak biz defalarca denedık oglumla hep dogru cıktı sizlere başarılar

yurekten bagli
20-12-2009, 20:07
Arkadşlar ben daha bunu ilk defa gördüm bunun hilesini anladım tuttuğum sayıyı ararken üstünde mouse ile durduğunuzda o üstünde durduğunuz sembolü gösterior bide bir sembolün üstünde durup sonra yine aklınızda başka sayı tutup bu sefer gözünüzle arayın bakalım bu sefer olcakmı haklı bulanlar yazsın...